קוסמטיקאית   מכון יופי    יום פינוק

טיפים עיקריים לטיפוח העור

כולנו חולמות על עור נעים יותר, בריא יותר ובעל מראה צעיר יותר ולמרות הדעה הרווחת, עור בריא ובעל מראה צעיר אינו בלתי אפשרי להשגה, אלא, ההשקעה הכרוכה בהשגתו בדרך כלל היא זו הגורמת לאנשים לחשוב כי קשה להשיג מראה שכזה.

טיפולים קבועים אצל קוסמטיקאית ושמירה על לחות או טיפול קבוע על ידי תכשירי עור איכותיים יכולים להשיג תוצאות מדהימות בזמן קצר יחסית.

במדריך זה נספר לכם על מספר טיפים לטיפוח עור בצורה יעילה וטובה:

  1. איכלו נכון. דיאטה מאוזנת המכילה את כל אבות המזון, ויטמינים והמינרלים הנחוצים לגוף תגרום לכם להרגיש וגם להראות טוב. עלינו לזכור תמיד כי העור ושאר חלקי בגוף ניזונים ממה שאנחנו מזינים אותם בכל יום.
  2. שתו הרבה! מיםמים הם מקור הלחות העיקרי של גוף האדם, צריכת מים מספקת תאפשר לעור לקבל את הלחות שהוא זקוק לה וכמובן להפחית קמטים וכיוב'.
  3. הגנה מספקת מפני השמש היא עניין הכרחי גם למניעת מחלות עור וגם כמובן למי שמראה העור חשוב לה. השמש במיוחד באזורנו חמה וקורנת מאד והשפעותיה על העור הן הרות אסון – יובש ומגע לא נעים הם רק חלק מן הסממנים של עור החשוף הרבה לשמש.
  4. לא לעשן
  5. למדו להשתלט על מתח נפשי, אחת הסיבות לבעיות עור וקמטים הוא מתח נפשי רב, מי שלומד לקבל דברים בצורה רגועה יותר יזכה לעור בריא יותר.
  6. שטפו את הפנים פעמיים ביום, במשך הלילה עור הפנים "אוסף" לא מעט לכלוך ותאי עור מתים ושטיפה עם תכשיר מתאים תסייע רבות בשמירה על הגיינת העור ורמת הלחות הדרושה לו.
  7. אל תזניחו אזורים בגוף כגון מרפקים ברכיים וכיוב'.
  8. אל תפוצצו פצעונים או "שחורים" מול המראה, עימדו בפיתוי על מנת להמנע מצלקות בטווח הארוך.
  9. לא להגזים במוצרי טיפוח ולהשתמש במוצרי טיפוח איכותיים. משיחת קרם לחות כל שעה עלולה לסתום את נקבוביות העור בשומנים ולכלוך הנאסף אתם, השתמשו בצורה מושכלת במוצרי טיפוח לעור וכמובן התייעצו עם קוסמטיקאית לגבי סוגי החומרים.
  10. היזהרו מסוכני מכירות של מוצרי טיפוח, אל תתפתו לרכוש מוצרי טיפוח לעור על סמך הבטחות, בקשו לראות הוכחות או התייעצו עם קוסמטיקאית מוסמכת.

כתיבת תגובה

צריך להכנס למערכת בשביל להשאיר תגובה.

צור קשר

שם
טלפון
אימייל
עיר מגורים

cosmetics on facebook


קוסמטיקאית


קידום אתרים  בניית אתרים    קוסמטיקאית    השכרת יאכטה    הומור    Israel    תוכנה    סלולרי    משחקים
קוסמטיקה טבעית    קרם גוף    מחשבון  |  מוצרי פרסום  |  דיסק און קי  |  אחסון אתרים  |  שירותי מחשוב  |  שירותי סיעוד  |