קוסמטיקאית   מכון יופי    יום פינוק

איפור מקצועי לפני אירוע

באירוע שלנו או של בני משפחה קרובים בדרך כלל אנו פונים לעזרתם של המקצוענים על מנת להתייפייף ולהראות במיטבנו באירוע עצמו. חלק מן התהליך הוא כמובן איפור לאירועים הטומן בחובו הרבה יותר ממה שהעין רואה.

כל איפור טוב ואיכותי מתחיל בטיפוח נכון, עור פנים בריא וחיוני יראה טוב הרבה יותר מאשר עור פגום ויבש עם אותו האיפור בדיוק, מה גם שאיפור בדרך כלל מפריע לטיפוח העור ויש להכין את העור לפני תחילת תהליך האיפור בטיפול לטיפוח וניקוי יסודי על מנת לאפשר לעור לקבל את חומרי האיפור בצורה טובה.

איפור כלות למשל צריך להיות איפור עמיד מאד ועדין על מנת שלא ידהה או ימרח באירוע עצמו בו הכלה מזיעה הרבה יותר מאשר במצב רגיל ביום יום וכמובן הנשיקות הבלתי פוסקות של בני המשפחה והחברים שאינן עושות חסד עם תכשירי האיפור עצמם.

בעוד שאיפור יום יומי צריך להראות טוב והציק כמה שפחות, איפור לאירועים חייב להיות עמיד ולהראות טוב בתנאים קיצוניים הרבה יותר וגם בסצינות אחרות מאשר האיפור היום יומי. זרקורי הצלמים, פינות חשוכות יותר או פחות באירוע ובכלל מגוון ההיבטים שיש לקחת בחשבון באיפור לאירועים הוא עצום, ועל כן יש לבצע איפור שכזה אצל מאפרת מומחית עדיף – בעל ידע נרחב בטיפוח העור וקוסמטיקה.

למרות זאת יש לציין כי לא כל קוסמטיקאית יכולה להיות מאפרת ממש כמו שלא כל צבעי יכול להיות צייר, מדע הקוסמטיקה ותחום האיפור הם אולי משיקים אך כלל לא זהים, למרות זאת מומלץ לגשת למאפרת מקצועית לאירועים שלה יש גישה לחומרי קוסמטיקה ותוכל לטפל במצבים קיצוניים כלל שיהיו לעור פנייך וכמובן תשתמש בתכשירים הנכונים על מנת להחזיר את החיוניות לעור הפנים גם לאחר האירוע.

ואם כבר מדברים על אחרי האירוע, טיפוח וניקוי עור הפנים לאחר האירוע חשוב לא פחות מאשר איפורו לפני האירוע.

עור הפנים עובר טראומה מסוימת באירועים שכאלה גם מבחינת התכשירים המיושמים עליו וגם מבחינת הפעילות עצמה תוך כדי האירוע, לכן מומלץ לקבוע סדרת פגישות מקדימות לאירוע ולפחות טיפול אחד לאחר האירוע על מנת לעבור את התהליך בצורה נכונה וטובה.

להתייעצות או תיאום טיפול צרי קשר עכשיו!

תגים: ,

תגובה אחת לפוסט "איפור מקצועי לפני אירוע"

  1. […] איפור מקצועי לפני אירוע | פיור סקין. Published in: […]

כתיבת תגובה

צריך להכנס למערכת בשביל להשאיר תגובה.

צור קשר

שם
טלפון
אימייל
עיר מגורים

cosmetics on facebook


קוסמטיקאית


קידום אתרים  בניית אתרים    קוסמטיקאית    השכרת יאכטה    הומור    Israel    תוכנה    סלולרי    משחקים
קוסמטיקה טבעית    קרם גוף    מחשבון  |  מוצרי פרסום  |  דיסק און קי  |  אחסון אתרים  |  שירותי מחשוב  |  שירותי סיעוד  |